Wednesday, March 30, 2011

Undomestic confessions

Jag anser mig vara ganska så huslig av mig och ha en del talanger i köket och hemmet. Detta dock med vissa undantag:

♥Jag är otroligt oeffektiv när jag dammsuger. Jag har liksom ingen mönster-fram&tillbaka-metod utan kör mest sicksack-hit&dit-metoden som antagligen gör att det hela tar dubbelt så lång tid.


♥Jag kan inte laga omelett. Vet inte hur det är möjligt för det är typ det enklaste man kan laga...men det bara går inte! Antingen så har jag för mycket vätska i den så att den inte stelnar eller så fastnar den i stekpannan eller går den sönder när jag vänder den. Oftast blir det bara scrambled eggs av det hela.


♥Jag har ingen känsla när det kommer till potatiskokning! Tycker det är sjukt svårt att veta när den är klar. Har fått höra att jag tydligen ärvt detta av min mor.


Det var dagens erkännande det. Det blir väl till att öva vidare då!

No comments:

Post a Comment