Tuesday, February 1, 2011

Onsdagsinspiration


Jag som trodde jag hade blivit proffs på vaniljmuffins får nog inse att även den bäste kan misslyckas. Igår lyckades jag nämligen häva i 2½ matskedar bakpulver istället för teskedar... De blev minst sagt en aningens pösiga men annars så funkar det :) Annars roar jag mig med fler kollage:

Brödlåda - Åhléns
Hjärtform - lyckasmedmat.se
Diskborstar - Balders Hage
Dricksglas - Kartio Ittala
Kakburk - Åhléns

Update: Sen kan man ju se att onsdagsinspirationen är postad på en tisdag. Och som nämnt i kommentaren finns det ingen ursäkt för min veckovildhet. Kan nån ge mig ett jobb? En struktur i vardagen?

2 comments:

  1. Onsdagsinspiration på en tisdag, varför inte :)

    ReplyDelete
  2. HAHAHA alltså jag är helt veckovild. Det finns ingen ursäkt värd att prata bort det här med... HAHA.

    ReplyDelete