Tuesday, March 8, 2011

8 mars


Semledagen/Fettisdagen vs Internationella kvinnodagen vs Internationella pannkaksdagen. Hur tänkte dom när dom planerade in allt det den 8e mars? Tokmycket att tänka på & planera. Och äta. Jag har iaf redan proppat i mig en semla och ska ta min andra om ett tag. Det gäller att passa på. Undrar hur min kompanjon ska lösa hela den här biten i Oslo? Äter man semlor där? Hmm. Kvinnodagen har jag inte sett skymten av dock. För vem var det som hamnade framför spisen och slängde ihop sjukt lyckade cannelonis förut medan min bf (haha) inte gjorde mer än att sätta fram tallrikar på bordet? Jag. MEN, det gör inte ett skvatt för om det är något jag börjat tycka om på riktigt riktigt på senaste så äre att laga mat. Speciellt god sådan. M-m-m. Jaja, smaklig spis då! :)

bild lånad från elsa billgren

No comments:

Post a Comment